10 greșeli comune

Autor: Vrăjescu

Gândind la vin și raportul cu femeia odiernă, mulți bărbați fac greșeli, din necunoaștere sau din mândrie.

10 greșeli comune:

  1. Bărbații cumpără mai mult vin decat doamnele – GREȘIT: în multe țări sunt femeile care cumpără mai mult vin: 83% în USA, 80% în UK, 70% în Franța, 60 % în Elveția, 57 % în Australia; în România
  2. Femeile beau doar vin alb și dulce – GREȘIT: în 57% din cazuri femeile beau vin roșu, 30 % vin alb și 13% vin roze.
  3. Bărbații beau mai mult vin decât femeile – GREȘIT: 51% din consumul mondial de vin este făcut de femei.
  4. Femeile nu stiu să aleagă vinul – GREȘIT: femeile aleg cu grijă vinul, evaluând varietățile, regiunile și asocierile culinare. Un sfert dintre ele au și o bună cunoaștere a vinului. Bărbații cumpăra de obicei “etichete sau preț”.
  5. Vinul făcut de femei e doar pentru femei – GREȘIT: În toate concursurile cu juriu feminine, degustătoarele nu sunt în stare să recunoască vinul făcut de femei – winemaker.
  6. Vinul este un sector masculin – GREȘIT: Femeile oenolog sunt 33 % în Franța, 50 % în Spania. Somelier sunt 80% în Suedia, Rusia și Japonia și 40 % în Italia. Femei viticultoare sunt 28 % în Franța și 30% în Italia.
  7. Femeile aleg mereu aceleași vinuri – GREȘIT: Femeile iubesc să cumpere vinuri noi. Femeile se bazează pe emoția pe care o regăsesc în vin, față de bărbați, care caută mai mult elemente tehnice și branduri.
  8. Femeile sunt ușor de influențat – GREȘIT: Femeile “PAR” ușor de influențat și cumpără vinul care le place, de obicei;
  9. Femeile fac achiziții de vin pe moment – GREȘIT: cercetătorii demonstrează că doar 22% dintre femei cumpără vin “din impuls”, iar 66 % o fac planificat;
  10. Femeile care beau vin sunt mai capabile – GREȘIT: băutul vinului este mai mult un act cultural

 Sursa: https://www.sharingtourism.it/food-and-beverage/donne-e-vino

 

#HERMESTIL

10 Greșeli comune despre femeile care beau HERMEZIU:

  1. Bărbații beau mai mult Madame Blue decat femeile – GREȘIT: “cercetătorii senegalezi” demonstrează că consumul de petiant Madame Blue la femei este de 80 % din total.
  2. Femeile beau doar Fetească Regală demisec – GREȘIT: studiile interne arată că consumatorul femeie de Hermeziu bea în proporție de 57% Scrisori 3 – cupaj din Fetească Neagră cu Cabernet Sauvignon și 30% vinuri albe.
  3. Bărbații beau mai mult vin Hermeziu decât femeile: GREȘIT : consumul de Hermeziu depășește 51% în cazul femeilor, studiu intern.
  4. Femeile nu știu să aleagă vinul GREȘIT: vinul Hermeziu este foarte căutat în cazul femeilor, demonstrând o bună cunoaștere a soiurilor și a tipicității de soi, ele preferă vara C’est Soir, vinurile albe Vladomira primăvara și toamna, iarna beau vin roșu, care demonstrează o maturitate a cunoașterii vinului, o sezonalitate legată și de bucătărie, deci asociază bine vinul.
  5. Vinul făcut de femei este doar pentru femei – Nu se pune, la Hermeziu vinurile sunt făcute de Gabriel Stoica – trubadurul vinului.
  6. Vinul este un sector masculin – GREȘIT: rozeurile din gama C’est Soir, petiantele și Thrubilo au prins mai bine la femei, în special la tineret.
  7. Femeile cumpără mereu același vin – GREȘIT: femeia cumpără emoția vinului, la Hermeziu femeia cumpără doar după situația dată, după anotimp, aniversare sau asociere gastronomică demonstrând încă o dată superioritatea față de bărbați.
  8. Femeile sunt ușor de influențat în achiziția de vin GREȘIT: niciodată să nu încerci să întorci o femeie hotărâtă, ele vin de acasă cu temele făcute, de aceea Madame Blue este mai apropiată  decât Mademoiselle Rose persoanelor cu vârste între 35/45 ani, iar Mademoiselle câstigă locul 1 persoanelor cu vârste între 25/35 ani.
  9. Femeile cumpară Vladomira, pe moment – GREȘIT: femeia cumpără soiurile românești din Vladomira datorită raportului calitate/preț și datorită soților care-l cer mereu.
  10. Femeile care beau Hermeziu sunt mai capabile – Corect

#HERMESTIL